2015. május 14., csütörtök

Megnyitás

Szóval sziasztok, kedves jóhiszemű olvasók! Ma *diadalmas mosoly a semmiért* megnyitottam ezen kritikás-cikkes birodalom kapuit, aminek én, Gonosz Királynő vagyok úrnője és parancsolója, illetve néha asszisztál kedvenc házisárkányom, Mogyika, de ne aggódjatok, nem bánt. Csak ha én parancsolom neki. Szóval viselkedjetek!
Oké, komolyodjunk meg.
Nem, ez nem fog menni.
Igazából mindent megtaláltok a "Kérvények benyújtása" menüpontban, hogy hogy kérhetsz kritikát, illetve azt is, hogy mivel kell számolnod, ha olyan elvetemült és kétségbeesett vagy, hogy az én véleményemre van szükséged. Érezzétek jól magatokat, kedves kis *gondolkozik a megfelelő néven* pórnép. Megkedveltetek, mi?:)
Na, mindegy. Csókolna titeket, ha nem lenne hipochonder:
THE E. Q. 
(így-így, harsogó nagybetűkkel) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése